Všeobecné obchodní podmínky
(dále jen „VOP“)
společnosti SENSUAL SALON, s.r.o., se sídlem Malinová 1664/3, Záběhlice, 106 00 Praha 10, IČ: 18020496, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze pod spisovou značkou C 380248.
Tyto VOP upravují práva a povinnosti při poskytování a prodeji služeb v masážním salonu Sensual (dále jen „Salon“) mezi Salonem a jeho klienty (dále jen „Klient“ a Salon a Klient společně jako „Smluvní strany“).
Kontaktní údaje Salonu jsou následující:
E-mailová adresa: sensualmasazeplzen@gmail.com
Telefonní číslo: 728 162 863
I. DEFINICE
Pokud není těmito VOP dále uvedeno či z kontextu jednoznačně nevyplývá jinak, jsou pojmy psané s velkým písmenem používané v následujících významech:
Dárkový poukaz – dokument, opravňující čerpat Služby z nabídky Salonu, přímo určené nebo v uvedené hodnotě.
Objednávka – objednávka Služeb Salonu z nabídky na Webové stránce, včetně závazného určení termínu.
Služby – masážní služby poskytované Salonem, dostupné dle aktuální nabídky na Webové stránce.
Webová stránka – https://sensualsalon.cz/
II. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
2.1. Tyto VOP upravují práva a povinnosti vyplývající ze smluvního vztahu mezi Salonem a Klientem.
2.2. Salon je poskytovatelem masážních Služeb na základě příslušného živnostenského oprávnění a splňuje veškeré podmínky požadované právními předpisy pro řádné poskytování Služeb.
2.3. Nákupem Dárkového poukazu nebo objednáním Služeb projevuje Klient svůj souhlas s těmito VOP.
III. CENA SLUŽEB A PLATEBNÍ PODMÍNKY
3.1. Ceny Služeb jsou stanoveny aktuálním ceníkem, který je dostupný na Webových stránkách nebo v tištěné podobě v provozovně. Salon není plátcem DPH.
3.2. Cenu Služeb a Dárkového poukazu může Klient uhradit následujícími způsoby úhrady:
i. v hotovosti v provozovně Salonu;
ii. bezhotovostně převodem na účet Salonu (pouze pro koupi Dárkového poukazu).
3.3. Platební metody mohou být aktualizovány či měněny dle rozhodnutí Salonu.
3.4. Cena Služeb může být upravena poskytnutím slevy. Podmínky slevy stanoví Salon na Webové stránce nebo je sdělí Klientovi před potvrzením objednávky či provedením platby.
3.5. Salon vystaví Klientovi Služeb daňový doklad – fakturu. Salon není plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví Salon po uhrazení ceny osobně, případně na žádost po domluvě i e-mailem.
IV. DÁRKOVÉ POUKAZY
4.1. Klient může uhradit Služby Salonu formou Dárkového poukazu.
4.2. Dárkový poukaz lze zakoupit osobně v provozovně Salonu.
4.3. Platnost Dárkového poukazu je časově omezena na 6 měsíců. Dárkový poukaz je přenosný na jinou osobu.
4.4. V případě použití Dárkového poukazu na Službu, jejíž hodnota je nižší než hodnota Dárkového poukazu, může Klient zbylou hodnotu využít na jinou vybranou Službu. Klient nemá nárok na vrácení případného rozdílu cen Služeb.
4.5. Klient si může vybrat Službu dražší, než je hodnota Dárkového poukazu, musí však uhradit doplatek ceny Služeb.
4.6. Dárkový poukaz není směnitelný za peníze, lze jej použít pouze k úhradě Služeb.
V. OBJEDNÁNÍ SLUŽEB
5.1. Klient si může objednat Služby přes rezervační formulář na Webových stránkách, přes e-mail nebo po telefonu. Takto vytvořené Objednávky jsou závazné.
5.2. Klient je povinen při rezervaci termínu uvést e-mailovou adresu a telefonní číslo. Každá objednávka je Klientovi potvrzena e-mailem nebo telefonicky.
5.3. V případě, kdy se Klient nemůže v daný termín dostavit, může bezplatně zrušit termín rezervace nejpozději 24 hodin před plánovaným začátkem poskytnutí Služby, může tak učinit:
i. Telefonicky
ii. Emailem
Kontaktní údaje jsou uvedeny v úvodu těchto VOP.
5.4. Při zrušení rezervace méně než 24 hodin před plánovaným začátkem poskytnutí Služby má Klient povinnost uhradit Salonu 50% z ceny objednaných Služeb. V případě neuhrazení storno poplatku si Salon vyhrazuje právo do budoucna odmítnout poskytování Služeb takovému Klientovi.
5.5. Pokud se Klient bez omluvy nedostaví ve sjednanou dobu, je Služba považována za řádně poskytnutou a Salonu tak náleží cena za Službu v plné výši.
5.6. Klient bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze od smlouvy o poskytnutí Služeb uzavřené online odstoupit v zákonné 14 denní lhůtě, neboť se jedná o službu využití volného času, a má být plněno k určitému datu.
VI. PRAVIDLA POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB
6.1. Salon je povinen poskytnout Služby v dohodnutém rozsahu, termínu a lokalitě určené v Objednávce.
6.2. Salon je povinen informovat Klienta o jakékoliv změně v Objednávce.
6.3. Při zrušení Objednávky ze strany Salonu méně než 24 hodin předem, bude Klientovi nabídnut náhradní termín se slevou 50%.
6.4. Osoba, které je Služba poskytována, je povinna sama vyhodnotit, zda je zdravotně způsobilá pro absolvování vybrané Služby. Dále je povinna informovat Salon o svém zdravotním stavu a všech možných zdravotních komplikacích. Salon nenese odpovědnost za případné zdravotní komplikace, které Klientovi v důsledku využití Služby mohou vzniknout.
6.5. Dostaví-li se Klient se zpožděním, může mu být masáž o tento čas zkrácena bez nároku na poměrné snížení ceny. Dostaví-li se Klient se zpožděním delším než 15 minut, nebo se nedostaví bez předchozí omluvy vůbec, je Služba považována za vykonanou a Klient je povinen ji uhradit.
6.6. Salon může odmítnout Služby poskytovat či okamžitě ukončit jejich poskytování, zejména (avšak nikoliv výlučně) pokud:
i. Klient se dostaví se zjevnými příznaky infekčních onemocnění.
ii. Klient se dostaví v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek.
iii. Klient se dostaví se zdravotními problémy medicínského charakteru.
iv. Klient se dostaví v nevyhovujícím hygienickém stavu.
v. Klient se během Objednávky či poskytování Služeb vyjadřuje nepřijatelným způsobem, ohrožuje masérky poskytující Služby či se jinak chová nevhodně.
vi. U Klienta se v minulosti objevila reakce související s použitím materiálů, které se při poskytování vybrané Služby běžně používají (např. alergie). Klient je povinen na tuto skutečnost Salon s dostatečným předstihem upozornit (při objednání Služby) a tato skutečnost nezakládá oprávnění k reklamaci již provedené Služby.
VII. ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
7.1. Salon zpracovává osobní údaje poskytnuté při Objednávce Služeb (jméno, e-mailovou adresu a telefon Klienta), a proto, že jsou tyto údaje nutné pro identifikaci Klienta a uzavření smlouvy o poskytování Služeb. Salon dále zpracovává údaje potřebné pro úhradu Služeb.
7.2. Osobní údaje uvedené výše jsou zpracovávány po dobu spolupráce s určitým Klientem a v případě, že Klient nevyužije Služeb Salonu déle než 6 měsíců, jsou údaje smazány s výjimkou údajů, které jsou nutné pro archivaci dokumentace a jejichž nutnost zpracování vyplývá z požadavků příslušných právních předpisů (zejména daňových a účetních).
7.3. Osobní údaje mohou být sdíleny s jednotlivými spolupracovníky Salonu (zejména masérkami) za účelem poskytování Služeb. Osobní údaje nejsou využívány pro marketingové účely ani poskytovány žádným třetím stranám mimo souvislost s poskytnutím Služeb.
7.4. Osobní údaje jsou uloženy v České republice a nejsou předávány do žádných zemí mimo EU.
Tyto VOP vstupují v platnost a účinnost dne 1.4. 2024.
najdeme něco
přesně pro vás
Rádi vám poradíme! Pokud nevíte, kde nás najdete nebo jakou masáž si dopřát, neváhejte a zavolejte nám.